D.U.K (dažnai užduodami klausimai)
K: Ar galiu užsakyti prekes internetu, o atsiimti Vilniaus (Kauno, Klaipėdos) parduotuvėje?
A: Ne, jeigu turite galimybę atvykti į parduotuvę, nereikia iš anksto užsakinėti internetu. Jeigu pageidaujate rezervuoti prekę kurioje nors mūsų parduotuvių, kreipkitės tiesiogiai į parduotuvę kontaktais nurodytais šiame puslapyje: https://aic.lt/Parduotuves/
K: Ar norint apmokėti užsakymą pagal pateiktą sąskaitą man reikia eiti į paštą (banką...)?
A: Ne, apmokėti galite per elektroninės bankininkystės sistemą Paysera.lt arba banko pavedimu.
K: Kur ir kaip gausiu siuntinį ? Kaip elgtis, jeigu pristatymo metu nebūsiu namuose ?
A: Pasiuntinių pašto darbuotojai su siunta gauna Jūsų telefono nr. ir pasiskambina prieš atveždami siuntinį Jūsų nurodytu adresu (namus, darbovietę). Jei neranda Jūsų telefonu ar nurodytu adresu, palieka pranešimą su nurodymais kaip elgtis, kad atsiimtumėte siuntinį ir bando atvežti jį Jums dar kartą sekančią ar dar sekančią dieną. Vėl nepasisekus perduoti siuntinio gavėjui, Jūsų pašto dėžutėje paliekamas pranešimas siuntinio atsiėmimui iš artimiausio Lietuvos pašto poskyrio.
K: Kur galiu nurodyti pageidaujamus pasirinkimus (dydį ar kitus variantus), jei tokie pasirinkimai nėra numatyti automatiškai pildant užsakymą?
A: Pasirinkus prekes ir tęsiant užsakymo pildymą, prieš išsiunčiant jį mums, turėsite galimybę visus pasirinkimus, pageidavimus įrašyti į laukelį "Užsakymo pastabos". Jei vis tik pateikėte užsakymą kažko nenurodę, kuo skubiau praneškite savo pageidavimus nurodytu kontaktiniu el. paštu ar telefonu.
K: Ar siunčiate prekes į užsienį (Anglija, Airija, Norvegija, Latvija ir kitas šalis) ?
A: Taip, galime pristatyti siuntas į bet kurią šalį Europoje, tačiau prieš užsakant reikia suderinti pristatymo kainą kiekveinam užsakymui individualiai su mūsų el.prekybos vadybininku el.paštu info@aic.lt arba telefonu 8 682 10835